Terveyttä ja hyvinvointia edistävät monipuoliset fysioterapia- ja lymfaterapiapalvelut Lappeenrannassa

3530fcbbc243c3fa86d1a6c78234d369.jpe

Keskustan Fysioterapia on monipuolisia fysioterapia- ja kuntoutuspalveluja tuottava paikallinen yritys Lappeenrannan ydinkeskustassa, Valtakadulla Saimaanlinnassa.

Kipu tai jokin arkea/työtä rajoittava tekijä on useimmiten yleisin fysioterapiaan hakeutumisen syy. Tavoitteenamme onkin selvittää kivun alkuperä ja mistä se johtuu.  Erilaisten fysioterapiamenetelmien sekä yksilöllisesti ohjattujen täsmäharjoitusten avulla pyrimme kivun lievittämiseen sekä toiminta-ja liikuntakykysi  parantamiseen.

Fysioterapiaan voit tulla myös suoraan ilman lääkärin lähetettä. Mahdollisimman nopea vaivojen ja toimintakyvyn kartoitus sekä hoidon aloitus nopeuttaa paranemista. Tarvittaessa ohjaamme sinut lääkärin vastaanotolle.

Erityisosaamistamme on muun muassa tuki- ja liikuntaelinsairauksien fysioterapia, purentavaivat, fysioterapian suoravastaanotto, ikääntyneiden ja muistisairaiden  kuntoutus, lymfaterapia sekä lääkinnällisten hoitosukkien- ja hihojen mittaus ja jälleenmyynti. Palveluihimme kuuluvat myös terveyttä edistävä jalkojenhoito.

Meillä käyvät maksuvälineenä eHyvinvointipassi, Smartum sekä Työkuntoseteli.

Olemme Eksoten omaishoidon palveluseteliyritys.

Kaikki palvelumme on saatavissa myös kotikäynteinä.

Keskeisellä paikalla Lappeenrannan keskustassa

Tervetuloa tutustumaan meihin ja monipuolisiin palveluihimme.

Varaathan aikasi puhelimitse ja tervetuloa!

Puh. 05 451 4844